Olen onnellinen. Enkä tiedä miksi.

Omituista. Olenko jo ihan kahjo?

Lyhykäisyydessään viime päivien tapahtumat: no, sieltä se sitten tuli, niinkuin vähän ajattelinkin. Oma kroppa vaan temppuilee, kun haluan niin kovasti. Siitä se johtuu, eli nyt stressi pois ja muutenkin vaihdetta pienemmälle. Vähän aikaa hakkasin päätä seinään, mutta nyt jostain älyttömästä syystä olen harvinaisen iloinen.

Rahat on loppu. Ei haittaa. Koti on sotkuinen. Ei haittaa. Joulu on tulossa, enkä ole ostanut lahjoja enkä lähettänyt joulukortteja. Ei haittaa.

Paitsi Phedralle olen ostanut ;) Joulukalenteria varten, mutta ne paketit myöhästyvät varmasti. Eksoottista, mutta venäläinen joulu onkin vasta uutena vuotena, joten jos oikein väännetään niin eivät ne tule myöhässä, ne tulevat vain eri aikaan :D! Syvimmät pahoittelut kuitenkin.

Rahat on loppu koska ostin itselleni mekon, kengät, meikkejä, koruja. Mies elättäköön minut loppukuun, ihan sama. Minä elän nyt harvinaisen onnellista elämää.

Mistä tämä johtuu?

Olen euforisessa tilassa! :D Uskomatonta. Harmittaa vähän, mutta ei todellakaan niin paljon kuin yleensä. Ehkä olen vain kasvanut jälleen ihmisenä. Loistavaa toimintaa. Kotona emme ole riidelleet, en edes ole ahminut jäätelöä. Ehkä tämä johtuukin parisuhteen noin muuten hyvästä tilanteesta? En keksi muuta selitystä.

Olen ajatellut myös. Minullahan on vielä todella paljon oppimista. En osaisi edes neuloa tai ommella vauvalle vaatteita. En ehkä osaisi tehdä vauvalle ruokaa, vaikka noin muutoin pidänkin ruuanlaitosta. Osaisinko ottaa rauhallisemmin vauvan kanssa? Nytkin tekee tiukkaa, että jaksan. Osaisinko arvioida omaa jaksamistani? Ehkä tämä on vain luonnon keino auttaa minua, auttaa kasvamaan. Nyt on vielä ainakin aikaa opetella neulomaan vauvalle edes tossut. Miehelle voisi neuloa lapaset, vaikka ei se lapasista edes pidä. Kissoille voisin neuloa peittoja, kuljetuskoppeihin vaikka. Opetella vain. Voisin opettalla uudelleen askartelemaan, voisin sitten joskus opettaa vauvaakin.

Minähän sanoin. Olen jostain syystä todella euforisessa tilassa. Kirjoitetaanko euforia edes noin? Ei haittaa, miten tahansa kirjoitetaankin, kyllä kaikki ymmärtää.