Ihan aluksi, minä onnittelen itseäni. Onnistuin olemaan sanomatta mitään niin kärkkäästi kuin yleensä. Hienoa toimintaa. Viikonloppu sujui rattoisasti jos ei kerrassaan hienosti ja loistavasti. Enkä edes kaivanut mitään vanhaa juttua esille. Loistavaa.

En tiedä miksi, mutta usein viikonloput on aika riitaisia (ehkä liikaa aikaa?). Tänä viikonloppuna ei tullut mitään ongelmia. Jos perjantaita ei lasketa. Tämä on siis jälleen uusi projektini. Eli ottaa kaikki mitä tulee hyvin vastaa, hyväksyä asiat niin kuin ne ovat ja toivoa parempaa. Ei voi epäonnistua. Eihän? Enkä aio riidellä, en vaikka koko maailmakaikkeus olisi minua vastaan, yhtäkään sanaa en vastaan aio sanoa. Yleensä olen siis minä, joka kaikki riidat aloittaa, enkä saa hillittyä itseäni. Mutta nyt: Peace. Ja jäätelölakko, karkkia en muutenkaan syö paljon, mutta jäätelö.. mmm..

Tänään oli sukat märät, kengät märät ja housut märät kun tulin töihin. Mutta ei se mitään, minä olen nykyään onnellinen & viisas, joten laukussa oli villasukat odottamassa. Mieltä ei tänään voi pilata mikään. Ei vaikka meinasin jäädä auton alle ainakin viisi kertaa matkalla töihin (miksi lähdin kävellen?), kaikki autot roiskivat päälleni kura-bensa-lika-roska-ällö-vettä ja muut yrittivät kävellä päälleni, tönivät, sekä huitoivat sateenvarjoillaan. Ah, tätä suurkaupungin onnea. Hyvin piristävä aamulenkki.

Tänään aion tehdä vähän ylitöitäkin (oikeastaan koko viikon), kun töitä kerran on. Ja lisää rahaahan siitäkin tulee. Ihan tarpeeseen muuten tulee, jälleen kerran huomaan, ettei minulle ole mitään ihanaa tai kaunista päälle pantavaa. Kaikki vaatteet on jotenkin niin kertaalleen nähtyjä ja käytettyjä ja kulahtaneita. Aina sama ongelma, mutta ei se haittaa. Tänään on positiivinen mieliala.

Viikonloppua kyllä hieman harmaannutti sekin, että avokin isä lensi sunnuntaina Tajikistaniin, joten mieliala oli sen mukainen. Kävimme autolla saattamassa ja muuta, mutta olihan se surullista. Vodkaa kului jonkin verran, lievästä päänsärystä päätellen noin kaksi pulloa (luojalle kiitos, että jätin tällä kertaa konjakit välistä).

Niin ja kävin vaa'alla. Suoraan sanottuna vituttaisi jos en olisi uusi onnellinen minä. Vaaka näytti 61.5 kg. Vuosi sitten sama typerä vaaka näytti 53 kg. Argh. 10 kiloa, no ei mikään ihme, että tuntuu vaatteet vähän tiukoilta.. Mutta ei haittaa, laihdun.

 Riidattomia päiviä: 2      

Jäätelöttömiä päiviä: ½    

Paino: 61.5 kg