Mistä kaikesta olenkaan elämäni aikana riidellyt? (Luin jotain vanhaa Me Naiset -lehteä ja pääkirjoituksessa oli humoristisia huomautuksia aiheesta.)

Olen riidellyt pikkulusikoista (kyllä meillä Suomessa pikkulusikatkin...), jumalasta ja jumalista (ei mikään jumala mitään päätä, kyllä minä tiedän, ihminen itse ratkaisee mitä tekee..), elokuvista (en minä tuota halua katsoa, ihan paska..), mielipiteistä (vain idiootit voi ajatella noin), yleensä asioista (miten v*ttu sä sen noin teit, ku näin.. pitääkö tässä nyt kokoajan vahtia, onko sulla ikää 5 vuotta vai? ..). Onko kenellekään muulle tuttua?

Mutta kun pienet asiat vain ärsyttävät ehkä kaikista eniten.

- Mikset sä soittanut mulle?

- No just olin soittamassa.

- Olisit ollu nopeempi. Mun moka kun taas soitin. Ei oo pakko soittaa.

Kyllä. Naurettavaa, hyvinkin naurettavaa. Enkä edes nyt kysy mikä on sopiva määrä pitää yhteyttä suhteen toiseen osapuoleen. Tuokin asia kun riippuu niin paljon suhteesta ja ihmisistä. Mutta onko se todellakin niin paljon vaadittua, että kun työt loppuu, voisi kertoa: joo, työt loppuu, meen yhdelle kaverille, mihin aikaan tuun hakemaan? Ei voi olla niin vaikeaa.

Riidattomia päiviä: 0

Jäätelöttömiä päiviä: Jo tosi monta, tässä laihtuu!